Jack & Diane (2012)

Jack & Diane (2012)
 

Director Bradley Rust Gray

Writer Bradley Rust Gray

Genre Drama, Horror, Romance

Year 2012

Actors Juno Temple, Jackson Ning, Samantha Ives, Anika Jennie Ji

IMDB : 4.5 (2,270 votes)


 

Description Diane's feelings for Jack -- the girl she met over the summer -- begin to manifest themselves in terrifying ways when she learns that her friend will soon be moving away.

Comments

  • Tyler Hall 2016-12-30 03:16:23
    I thought this was based off of The song
  • Melissa Meh 2016-07-04 02:35:06
    JUNO
  • White Rabbit 2016-06-28 22:00:27
    what's the song??
  • Rick Dynes 2016-04-30 20:58:59
    Jack and Diane
  • Angeline Castro 2016-04-25 00:20:03
    Ay que hermosa!! alguien sabe donde la puedo ver completa?
  • Hamster Espacial 2016-03-08 23:56:14
    La vi hace como 6 meses aquí en Youtube, completa y con subtítulos. Me encanto, en serio la amé
  • Rocely naru 2016-02-28 19:18:00
    donde puedo ver la película?!
  • SkylarGray AJ 2016-02-12 03:31:19
    Whats the song??
  • Lakehouse Rivers 2016-02-10 13:36:43
    I just watched this movie yesterday, I'm not going to lie but I really enjoyed it. I loved the characters, the only thing I wished they left out was the werewolf thingy. I kinda understand why it was added, I just think it wasn't needed.
  • NovAn_21 2016-01-20 15:24:34
    I think its great
  • Grace Morrison 2015-10-28 21:35:59
    Kylie minogue should've been given a bigger role tbh :/
  • MUFFIN0FD00M 2015-09-18 03:12:45
    I don't see why it's a flat out metaphor because Diane obv passes that shit on to Jack lol. and like... at the end when the song plays and you see Jack having a nosebleed it made me think that Diane's love held the virus at bay, but now that she went to France Jack is gunna be full fledge werewolf. Idk... thoughts?
  • Mandy Nguyen 2015-07-12 04:47:32
    anyone want to explain what the hair/creature/liquid is please?
  • jezebel garcia 2015-07-02 04:48:38
    Is she lesbian in real life
  • John Fitzgerald 2015-01-20 20:30:34
    weird movie
  • Ahmet Tugrul 2014-12-30 22:57:30
    damn i know her from WİLD CHİLD movie but damnn is she`s a lesbian?? shit...
  • DejavuKaraokeBar&Club 2014-12-26 05:43:05
    what song was in this movie?
  • Eric Moreland 2014-12-07 00:15:15
    I love this movie 8)
  • lexi carranza 2014-11-07 21:50:18
    ew
  • mady madilin 2014-11-04 11:53:16
    were is Dane Dehan

Random movies

  • My Brother the Devil (2012)  

    My Brother the Devil (2012)

    Two teenage brothers must face their own prejudices head on if they are to survive the perils of being British Arabs growing up on the streets of gangland London.