Human Warmth (2013)

 

Director Christophe Predari

Writer Christophe Predari

Genre Short

Year 2013

Actors Thomas Coumans, Adrien Desbons

IMDB : 6.6 (5 votes)


 

Description Antoine loves being close to Bruno. He loves his warmth. He needs it. But comes the time of detachment, when the body stops responding.

Comments

  • Teen Berry 2016-11-01 17:18:33
    i love him so darn much
  • GamingWith Ian 2016-11-01 03:25:55
    This is BS a zombie being cured by water wtf dis is crap
  • Olemwrongway 2016-10-27 20:15:03
    is this movie any good?
  • snow flip 2016-10-25 19:51:16
    oh totally watchig this movie this is from 2012 wow
  • Chaisy Wozrland 2016-10-24 22:43:40
    its the only movie i ever saw when bleeding is a freaking good thing!!
  • Kristhor 2016-10-24 20:01:47
    So is this funny or is it just another twilight?
  • Random GirlVlogger 2016-10-23 02:33:03
    This movie is so cute!! I'm gonna watch it aloy this year cause my brother has it downloaded! Such a great movie I wish they made a second one when something else happened
  • ankt jaiswal 2016-10-21 07:02:15
    this movie reminds me of your favorite martian zombie love songs !! GOD i luv dat song sooo much!!
  • dudewtf okaywow 2016-10-19 11:55:59
    R(?) kinda reminds me of Gerard from the Revenge era. Slightly.
  • LoL Vicernian Bot 2016-10-18 15:49:49
    Can you disguised as a Zombie???
  • منتظر البصراوي 2016-10-17 13:58:46
    بدون تعليق
  • CDHfilms 2016-10-17 02:28:20
    Okay, it's a official, the zombies in this movie are not zombies and there not dead. There just really sick people that need curing. Still an awesome movie
  • qhbiyf,kagilb 2016-10-16 21:13:27
    r name is romeo
  • Bessy Leonzo 2016-10-15 14:04:17
    0:49 when the DJ drops the base but then the song changes
  • Flowzz 2016-10-14 19:07:25
    Plz I want sequel to this make it who agreets
  • Thanapat Pairoh 2016-10-12 07:54:29
    I got many cool songs from this movie. How beautiful this movie is!
  • RyzrGFX 2016-10-07 08:51:19
    This trailer spoiled the movie
  • Amber F 2016-09-30 05:37:00
    so here's my idea for Samurai Space Cowboys 2016: The Movie:So, in the beginning, there's an evil gang of samurais waiting to take over the city of, let's say, Saskatchewan. The cowboys defending the city on Earth can only do so much, so they call for help from their allies in space, also cowboys, who were sent up billions of years ago from their ancestors. The space cowboys kick some samurai ass and rebuild Saskatchewan; saving the city and the day.

Random movies

  • Rice Rhapsody (2004)  

    Rice Rhapsody (2004)

    Fearing her son could be gay, a conservative mother takes in a French foreign exchange student, who ends up teaching the family a lot about life, acceptance, and love.