First Love (2007)

 

Director Kôichi Imaizumi

Writer Kôichi Imaizumi (screenplay)

Genre Crime, Drama, Romance

Year 2007

Actors Hiroshi Murakami, Teppen Matsunoki, Ryôya Kawashima, Shinji Horie

IMDB : 5.5 (66 votes)


 

Comments

  • T1ger8oi 2011-12-14 12:00:58
    im watching this because of lee yeon hee. saw her for the first time in running man. but she looks different... shes so cute in running man.
  • Malina 2011-12-13 20:52:35
    omg even this trailer made me cry, what will happen if i watch the whole movie then? o_O
  • Princess Joy Armero 2011-12-06 08:14:02
    A love this movie :), What's the title of the background song. Thanks!!
  • Rose Pie 2011-11-26 10:23:25
    Watching this made me miss the days when DongBangShinKi was 5
  • Afreen Zaman 2011-11-02 17:05:28
    i love this movie so much. really it made me cry :'(
  • Anna-stells Eriksson 2011-10-24 19:30:14
    this movie is so sad, i cried so much...
  • MegaRasha1 2011-10-10 23:35:28
    is she gonna die or something :?
  • SJ 2011-10-03 03:17:30
    best btul cite ni
  • Angga Gilang 2011-09-29 09:36:09
    verry great movie, sad :(
  • MrMurderHouse 2011-09-27 05:25:57
    @coronabomb Have you tried... A Moment To Remember or Windstruck ?? These two movies will do the same thing to u.. I guess.. :D
  • coronabomb 2011-09-27 04:39:53
    @MrMurderHouse Seriously though, even watching the trailer gives me the tingles like I'm about to start sobbing or something...... I'll have to watch it again to get over it lol
  • MrMurderHouse 2011-09-27 03:21:38
    @coronabomb Yeah Dude... First I was Kinda fooled by the title.. Thought it would be a funny movie... wasn't planning to watch any movie that day.. few friends got together thought will have some beer and hang out.. but the movie was playing though.. and then i realised everyone in the room is watching seriously.. nobody even talked that much.. and then everyone got brutally Sad.. the movie ends.. one one the back actually said.. (nobody deserves to go through that kinda pain).. :)
  • MrMurderHouse 2011-09-27 03:11:31
    .... I'm Beginning to like the song gary noise by Linus Blanket so much... )
  • coronabomb 2011-09-26 07:51:35
    @MrMurderHouse DUDE, im in the same boat... I never cry, and this movie made me cry like a lil girl
  • coronabomb 2011-09-26 07:50:20
    @illuminati7590 one of the best written/ directed, foreign movies I have personally seen. If you have a heart, you'll cry during this movie. A great movie to be honest
  • Naresh Babu Kotha 2011-09-25 13:33:46
    Why everyone is crying that much?
  • MrMurderHouse 2011-09-25 11:45:17
    I'm a 29 year old dude... And i'm a Metal guy.... I never Cried watching movies.. what can I Say but this movie........ You know I couldn't believe tears were coming out of my eyes... I was Kinda embarrassed but when i looked around everyone in the room were wiping their eyes
  • mewmitasu 2011-09-06 14:56:24
    @sangrar01 I've seen this when I was 16 now I'm 19 turning 20 y/o. Damn I just changed my shirt after I watched this. haha!
  • rex aizhihua 2011-09-04 09:50:37
    @zyrexaizhihua13 DBSK - one
  • rex aizhihua 2011-09-04 05:34:39
    what is the title of the song in 1:25 ?? can someone please tell me... : (

Random movies